Sklep on-line obsługiwany jest przez firmę 3D Studio Production z siedzibą w United Kingdom.
1.
Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym
http://www.lk.com.pl prowadzony jest przez Elżbietę Sieczczyńską
prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą ELŻBIETA WANDA SIECZCZYŃSKA
F.P.H.U. "LK" STYLE wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez
ministra właściwego do spraw gospodarki. Numer NIP: 5711000623, REGON:
130151965. Adres głównego miejsca wykonywania działalności oraz do
doręczeń: ul. Katarzyny 48 13-200 Działdowo, adres e-mail:
biuro@lk.com.pl, nr telefonu: (+48) 023 697 27 96.
1. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2.
Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu
Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy – firmy
kurierskiej albo Poczty Polskiej Towaru określonego w zamówieniu.
3.
Klient - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do
czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie
posiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności
prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Konsument - pełnoletnia
osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową.
5. Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego.
6. Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient.
7. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.
8.
Sprzedawca - oznacza prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą
ELŻBIETA WANDA SIECZCZYŃSKA F.P.H.U. "LK" STYLE wpisaną do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej
Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki.
Numer NIP: 5711000623, REGON: 130151965. Adres głównego miejsca
wykonywania działalności oraz do doręczeń: ul. Katarzyny 48 13-200
Działdowo, adres e-mail: biuro@lk.com.pl, nr telefonu: (+48) 023 697 27
96.
9. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe pod
którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie
www.clue.waw.pl.
10. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez
Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być
przedmiotem Umowy sprzedaży.
11. Trwały nośnik - oznacza materiał
lub narzędzie umożliwiające Kupującemu lub Sprzedawcy przechowywanie
informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp
do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te
informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych
informacji w niezmienionej postaci.
12. Umowa sprzedaży - oznacza
umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w
Regulaminie, między Kupującym a Sprzedawcą.
13. Zamówienie –
oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem Strony
Internetowej Sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów,
rodzaj dostawy, rodzaj płatności, miejsce wydania rzeczy, dane
Kupującego, a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy
Kupującym a Sprzedawcą.
1.
Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa
autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny
internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców,
formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za
wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej
Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie
należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich
może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem
oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
2. W celu złożenia
zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej
Sklepu oraz w celu korzystania z usług dostępnych na Stronach
Internetowych Sklepu konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego
konta poczty elektronicznej.
3. Sprzedawca jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.
4.
Wszystkie ceny podawane przez Sprzedawcę wyrażone są w polskiej
walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie
zawierają kosztu dostawy, który określony jest podczas składania
Zamówienia.
5. Sprzedawca nie udziela Kupującemu gwarancji w
rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, natomiast informuje o znanych mu
gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących
się w sklepie.
6. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie,
zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania
dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:
1.
potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail:
zamówienia, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego
regulaminu w wersji pdf, wzoru formularza odstąpienia od umowy w wersji
pdf, linków do samodzielnego pobrania regulaminu i wzorca odstąpienia od
umowy;
2. dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy, wydrukowanego dowodu zakupu.
7.
Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z
wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Kupujący poniesie
jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią
świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie
na odległość.
8. Sprzedawca stosuje się do kodeksu dobrych praktyk.
1.
Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty
Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie
Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
2. Klient
może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony
Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3.
Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej
Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Towar oraz dostępny kolor,
którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez
wybór polecenia "DODAJ DO KOSZYKA" pod danym Towarem prezentowanym na
Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia
i wskazaniu w Koszyku formy płatności oraz podaniu adresu pod który
mają być wysłane zamawiane towary, składa zamówienie przez wysłanie
formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej
Sklepu przycisk „ZAMAWIAM I PŁACĘ”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia
do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar
i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest
zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
4. Złożenie
zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia
Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
5. Po
złożeniu zamówienia Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres
poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji.
Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem
Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §4 ust. 5 powyżej i z
chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
6.
Po zawarciu Umowy sprzedaży Sprzedawca potwierdza Klientowi jej
warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku na adres poczty
elektronicznej Klienta.
SPOSOBY PŁATNOŚCI, KOSZTY, TERMINY I SPOSOBY DOSTAWY
1. Sprzedający udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności:
a) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki,
b) płatność przelewem tradycyjnym na Rachunek Bankowy Sprzedającego,
c) płatność przy odbiorze w Punkcie Odbioru,
2. Sprzedający udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
a) przesyłka kurierska,
b) przesyłka kurierska pobraniowa,
1.
c) odbiór osobisty w Punkcie Odbioru (w ciągu 7 dni od zamówienia, po
dokonaniu wpłaty wysłana zostanie wiadomość e-mail, że Państwa towar
jest do odebrania. Paczka zostanie wydana po podaniu numeru zamówienia i
nazwiska osoby zamawiającej. Punk odbioru czynny jest w godzinach
umówionych spotkań).
2. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z
płatności w terminie o którym mowa w §4 ust. 2, Sprzedawca wyznacza
Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim
Klienta na Trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na
dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym
upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku
bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności,
Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o
odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
§ 5 Dostawa
1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
2.
Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o
liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.
3. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
4.
W dniu wysłania Towaru do Klienta przekazywana jest na adres poczty
elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez
Sprzedawcę.
5. Klient powinien zbadać o doręczoną przesyłkę w
czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności
pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia
przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania
właściwego protokołu.
6. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta,
dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę
VAT obejmującą dostarczane Towary.
7. W przypadku nieobecności
Klienta pod wskazanym przez niego adresem podanym przy składaniu
zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub
podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym
Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego
Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje
się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie
z Klientem termin i koszt Dostawy.
1.
Sprzedawca na podstawie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego całkowicie
wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i
prawnych (rękojmia).
2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec
Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i
kolejnych za wady (rękojmia).
3. W przypadku umowy z Konsumentem
jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu
wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia
niebezpieczeństwa na Konsumenta.
4. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:
1.
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy
sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych
niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo
wadę usunie.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był
już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie
uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia
wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady
żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać
usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w
sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych
kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy
ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od
wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę
niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
2.
żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.
Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub
usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla
Klienta.
Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta,
jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w
sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim
możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży
wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi
Sprzedawca.
5. Klient który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi,
jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku
Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
6.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie
stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi.
Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad
przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się
przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie
Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o
obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru
na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy
sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z
chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia
wady.
7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją
Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres
Sprzedawcy.
8. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania
zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub
reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez
Klienta.
Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres AdaMati Joanna Lewkowicz, ul. Dzięcieliny 3/22, 04-745 Warszawa.
1.
Sprzedawca nie udziela Kupującemu gwarancji w rozumieniu art. 577
Kodeksu cywilnego, natomiast informuje o znanych mu gwarancjach
udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w
sklepie.
2. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę są objęte roczną gwarancją udzieloną przez producenta Towaru.
3.
Korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji -
Sprzedający może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację.
§ 8 Odstąpienie od Umowy sprzedaży
1.
Klient/Usługobiorca będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł ze
Sprzedającym umowę na odległość, ma prawo od niej odstąpić bez podania
przyczyny poprzez złożenie oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania
terminu, o którym mowa w zd. 1 wystarczające jest wysłanie oświadczenia
przed jego upływem, w szczególności:
a) za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres e-mail Sprzedającego (wzór oświadczenia dostępny
pod regulaminem - załącznik nr 1),
b) pocztą tradycyjną, pisemnie na adres korespondencyjny Sprzedającego,
1a.
W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w sposób
wskazany w ust. 1 lit. a lub b Sprzedający prześle niezwłocznie
Kupującemu na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o
odstąpieniu od umowy.
1b. Termin, o którym mowa w ust. 1 zd. 1 liczy się od:
a)
objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta będącego Konsumentem lub
wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku
umowy, która:
- obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane
osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej
rzeczy, partii lub części,
- polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
b) od momentu zawarcia w przypadku usługi elektronicznej i pozostałych umów.
2.
W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, jeżeli
Kupujący będący jednocześnie Konsumentem złożył oświadczenie o
odstąpieniu od umowy zanim Sprzedający przyjął jego ofertę, oferta
Kupującego będącego jednocześnie Konsumentem przestaje wiązać.
3.
Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
otrzymania oświadczenia Klienta będącego jednocześnie Konsumentem o
odstąpieniu od umowy, zwróci mu wszystkie dokonane przez niego
płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
4. Sprzedający dokona
zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego
użył Klient będący jednocześnie Konsumentem, chyba że wyrazi on zgodę na
inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
5.
Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od
konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od
Klienta będącego jednocześnie Konsumentem do chwili otrzymania rzeczy z
powrotem lub dostarczenia przez Klienta będącego jednocześnie
Konsumentem dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie
nastąpi wcześniej.
6. Jeżeli Klient będący jednocześnie
Konsumentem wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły
sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie
będzie zobowiązany do zwrotu Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem
poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7. Klient ma
obowiązek zwrócić Produkt Sprzedającemu lub przekazać ją osobie
upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie
później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że
Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu
wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
8. Klient będący jednocześnie Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
9.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy
będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny
do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
10. Prawo odstąpienia, o którym mowa w ust. 1 nie przysługuje Klientowi będącemu Przedsiębiorcą.
11.
Z uwagi na treść art. 12 ust. 1 pkt. 12 ustawy o prawach konsumenta z
dn. 30 maja 2014 r. Sprzedający zobowiązany jest poinformować, iż
zgodnie z art. 38 tejże ustawy prawo odstąpienia od umowy zawartej poza
lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w
odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca
wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został
poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
2)
w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,
nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić
przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
3) w której
przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb,
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
5)
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
6) w której
przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na
swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
7)
w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena
została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie
może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od
wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli,
8) w
której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w
celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca
świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument
żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do
wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy
przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,
9)
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne
albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
11) zawartej w drodze aukcji publicznej,
12)
o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów
mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług
związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub
kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia
usługi,
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na
nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za
wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i
po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia
od umowy.
1.
W przypadku, gdy Klient lub inna osoba lub podmiot uzna, iż treść
publikowana na Stronie Internetowej Sklepu narusza ich prawa, dobra
osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady
uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na
podstawie zobowiązania, może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym
naruszeniu.
2. Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu,
podejmuje niezwłoczne działania mające na celu usunięcie ze Strony
Internetowej Sklepu, treści będących przyczyną naruszenia.
§ 10 Ochrona danych osobowych
1.
Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy
dobrowolnie w ramach Rejestracji, składania zamówienia jednorazowego
oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub
w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest
Sprzedawca.
2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu
realizacji zamówień, świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą
elektroniczną oraz innych celów określonych w Regulaminie. Dane są
przetwarzane wyłącznie na podstawie przepisów prawa lub zgody wyrażonej
przez Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Zbiór
danych osobowych przekazanych Sprzedawcy zgłaszany jest przez Sprzedawcę
Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych.
4. Klient
przekazuje swoje dane osobowe Sprzedawcy dobrowolnie, z tym jednak
zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych podczas procesu zakupu
uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta.
5. Każdy kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania.
6.
Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z
prowadzonego zbioru. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych,
jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub
naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych
jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia
odpowiedzialności Klienta.
7. Sprzedawca chroni przekazane mu dane
osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed
nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem.
8. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji umowy sprzedaży.
1.
Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia
praw Kupującego . Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż
w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z
obowiązującym prawem Sprzedawca deklaruje bezwzględne podporządkowanie
się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu
regulaminu.
2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu
niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów
zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w
granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego
Przedsiębiorcą.
3. Treść niniejszego Regulaminu może zostać
utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w
każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.
4. W przypadku
powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły
do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania
wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo
polskie.
5. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe
jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów
oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane
przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.
6. Chcąc skorzystać z
możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów
internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem
unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
7. Sprzedawca zastrzega sobie
prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez
Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu
są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu
składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w
terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu.
Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego
Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą
elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W
razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest
zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy.
8. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z upływem tygodnia od jego opublikowania tj. z dniem 25.12.2014 r.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne,
numer faksu i adres e-mail]
– Ja/My(
*)
niniejszym informuję/informujemy(
*)
o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(
*)
umowy dostawy następujących rzeczy(
*)
umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących
rzeczy(
*)
/o świadczenie następującej usługi(
*)
– Data zawarcia umowy(
*)
/odbioru(
*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data